Αναζήτηση

Επιστροφές

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα που αγοράσατε διαδικτυακά μέσω του eshop μας onlinesis.gr  ή τηλεφωνικά μέσω του φυσικού μας καταστήματος  εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία σας και να πραγματοποιήσετε την επιστροφή του προϊόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος σας απο εμάς. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη.

Για όλες τις περιπτώσεις επιστροφών προϊόντων θα πρέπει:
1) Να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο τηλ 2108028400 ή με email sales@onlinesis.gr σχετικά με την απόφαση σας ωστε να εγκριθεί το αίτημα σας.
2) Να συμπληρώσετε το έντυπο επιστροφής  το οποίο θα βρείτε μέσα στο πακέτο που παραλάβατε. Το έντυπο επιστροφής μπορείτε επίσης να το εκτυπώσετε σε περίπτωση απώλειας κάνοντας κλικ εδώ.

Βασική προϋπόθεση (οδηγίες) για την επιστροφή των προϊόντων είναι: 
1) Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, στην αρχική του συσκευασία και όλα τα περιεχόμενα (καρτελάκια, υφασμάτινη θήκη, πιστοποιητικά κλπ) που συνοδεύουν το προϊόν, να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση.
2) Το κουτί του προϊόντος θα πρέπει και αυτό να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, χωρίς οποιαδήποτε σημάδια φθοράς. Για την αποφυγή προβλημάτων θα πρέπει το κουτί των υποδημάτων να συσκευάζεται μέσα σε πλαστική σακούλα – φάκελο συσκευασίας. 
3) Το έντυπο επιστροφής συμπληρωμένο.
4) Την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς μόνο αν θέλετε επιστροφή χρημάτων, σε περίπτωση αλλαγής δεν χρειάζεται.

*Στην περίπτωση που το προϊόν έχει υποστεί μεταποίηση ή φθορά ή το κουτί έχει παραμορφωθεί, η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή και το πακέτο θα σας επιστραφεί με δική σας χρέωση.

Όλες οι περιπτώσεις επιστροφών προϊόντων καθώς και οι αντίστοιχες χρεώσεις πελάτη (όπου υπάρχουν) αναφέρονται παρακάτω.


1. Αλλαγές - Επιστροφές στο φυσικό κατάστημα (Κόστος: 0,00€)

Αλλαγές σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί διαδικτυακά μέσω του eshop μας onlinesis.gr ή τηλεφωνικά μέσω του φυσικού μας καταστήματος  μπορούν να γίνουν και στο κατάστημα μας (Μητροπόλεως 17 Μαρούσι, Αθήνα ΤΚ.15124) εφόσον αυτά είναι διαθέσιμα. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να μας καλέσετε στο τηλ. 2108028400 εργάσιμες ημέρες και ώρες και να μας ενημερώσετε σχετικά με την αλλαγή-επιστροφή που θέλετε να πραγματοποιήσετε ώστε να σας κατευθύνουμε σωστά για τις περαιτέρω ενέργειες σας.

2. Αλλαγή Προϊόντων - Θέλω να αλλάξω το νούμερο ή εξ ολοκλήρου το σχέδιο που αγόρασα (Κόστος: 5,00€ για Ελλάδα – 15,00€ για Κύπρο)
Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε είτε στο νούμερο είτε εξ ολοκλήρου στο σχέδιο θα πρέπει αρχικά να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή με email και έπειτα να συμπληρώσετε το έντυπο επιστροφής  το οποίο θα βρείτε μέσα στο πακέτο που παραλάβατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος σας απο εμάς. Δείτε παρακάτω αναλυτικά τα βήματα:

Βήμα 1: Αναζητήστε στο eshop μας onlinesis.gr το προϊόν με το οποίο επιθυμείτε να γίνει η αλλαγή συγκρατώντας Α) τον κωδικό προϊόντος και Β) το νούμερο που θέλετε πχ Κωδικός: Tamaris 24433-23 020 Νούμερο: 38

Βήμα 2: Καλέστε μας στο τηλ 2108028400 εργάσιμες ημέρες και ώρες ώστε να επιβεβαιωθεί άμεσα η διαθεσιμότητα του προϊόντος που θέλετε και να εγκριθεί το αίτημα σας, αναφέροντας μας τον αριθμό παραγγελίας σας πχ Παραγγελία 2315. Εναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε email στο sales@onlinesis.gr με θέμα Αίτημα Αλλαγής και θα επικοινωνήσει μαζί σας συνεργάτης μας. Ενδεικτικά στο email σας μπορείτε να καταχωρήσετε τα παρακάτω στοιχεία:

Θέμα: Αίτημα Αλλαγής
Παρακαλώ όπως μου εγκρίνετε το αίτημα για την αλλαγή του παρακάτω προϊόντος το οποίο αγόρασα από το eshop σας onlinesis.gr
Αρ. Παραγγελίας: 2315
Προϊόν που θέλω να αλλάξω: Tamaris 24433-23 020Νούμερο 37
Νέο Προϊόν που θέλω να μου αποστείλετε με την εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική: Tamaris 24433-23 020 - Νούμερο 38
Ονοματεπώνυμο: Μαρία Αναγνώστου
Κινητό Τηλ: 69xxxxxxxx
Παρακαλώ για δικές σας ενέργειες.

Βήμα 3: Αφού επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα για το νέο σας προϊόν και εγκριθεί το αίτημα σας τηλεφωνικά ή μέσω email, εμείς θα σας αποστείλουμε το νέο προϊόν που επιλέξατε με την εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική και θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά, με sms ή email για τον αριθμό αποστολής του πακέτου.

Βήμα 4: Ο υπάλληλος της εταιρείας Ταχυμεταφορών θα σας παραδώσει το νέο προϊόν και κατά την παραλαβή του θα πρέπει να παραδώσετε το παλαιό προϊόν σας (χέρι με χέρι) συσκευασμένο σύμφωνα με τις οδηγίες  καθώς και να καταβάλλεται στον υπάλληλο:
- Το αντίτιμο των 5,00€ (είναι τα έξοδα αποστολής και επιστροφής) εάν η παράδοση του πακέτου είναι εντός Ελλάδας.
- Το αντίτιμο των 15,00€ (είναι τα έξοδα αποστολής και επιστροφής) εάν η παράδοση του πακέτου είναι στην Κύπρο.

* Η πλαστική σακούλα – φάκελος συσκευασίας θα βρίσκεται έτοιμη από εμάς μέσα στο νέο πακέτο που θα σας παραδώσει ο υπάλληλος της εταιρείας Ταχυμεταφορών. Θα πρέπει δηλαδή να ανοίξετε το παραδοθέν  πακέτο σας, να πάρετε από μέσα την πλαστική σακούλα – φάκελος συσκευασίας και τέλος να συσκευάσετε επί τόπου το παλαιό (προς επιστροφή) προϊόν.

*Σε περίοδο προσφορών και εκπτώσεων όλες οι αλλαγές πραγματοποιούνται  με τις τρέχουσες τιμές. Το κατάστημα έχει το δικαίωμα να αλλάζει τις τιμές χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.

*Εάν υπάρχει χρηματική διαφορά μεταξύ του παλαιού και νέου προϊόντος σας καταρχήν θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά, με sms ή email και έπειτα θα επανυπολογιστεί το τελικό αντίτιμο.

* Μην ξεχάσετε να εσωκλείσετε μέσα στο πακέτο το έντυπο επιστροφής συμπληρωμένο.


3. Ελαττωματικό προϊόν - Θέλω να αλλάξω προϊόν  που αγόρασα γιατί είναι ελαττωματικό
(Κόστος: 0,00€)
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε έχει κάποιο κατασκευαστικό  ελάττωμα έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν. θα πρέπει αρχικά να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή με email και έπειτα να συμπληρώσετε το έντυπο επιστροφής  το οποίο θα βρείτε μέσα στο πακέτο που παραλάβατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος σας απο εμάς. Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε είναι ίδια με την διαδικασία της Αλλαγής Προϊόντων δηλαδή τα παραπάνω βήματα 1 έως 4 με την διαφορά ότι:
Α) στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για εσάς.
Β) στο βήμα 2 εάν αποφασίσετε να μας ενημερώσετε με email και όχι τηλεφωνικά συμπληρώστε στο Θέμα: Αίτημα Αλλαγής ελαττωματικού προϊόντος

 

4. Λανθασμένο προϊόν - Θέλω να αλλάξω προϊόν  που αγόρασα γιατί έλαβα λάθος προϊόν (Κόστος: 0,00€)
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν. θα πρέπει αρχικά να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή με email και έπειτα να συμπληρώσετε το έντυπο επιστροφής  το οποίο θα βρείτε μέσα στο πακέτο που παραλάβατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος σας απο εμάς. Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε είναι ίδια με την διαδικασία της Αλλαγής Προϊόντων δηλαδή τα παραπάνω βήματα 1 έως 4 με την διαφορά ότι:
Α) στην περίπτωση που κατά λάθος σας στείλαμε άλλο προϊόν δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για εσάς.
Β) στο βήμα 2 εάν αποφασίσετε να μας ενημερώσετε με email και όχι τηλεφωνικά συμπληρώστε στο  Θέμα: Αίτημα Αλλαγής λανθασμένου προϊόντος

 

5. Επιστροφή Χρημάτων – Δικαίωμα Υπαναχώρησης (Κόστος: 5,00€ για Ελλάδα – 12,00€ για Κύπρο)
Μπορείτε να επιστρέψετε εύκολα το προϊόν ή τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επειδή απλά αλλάξατε γνώμη. θα πρέπει αρχικά να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή με email για την απόφαση σας και έπειτα να συμπληρώσετε το έντυπο επιστροφής το οποίο θα βρείτε μέσα στο πακέτο που παραλάβατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος σας από εμάς.

Για την ταχύτερη διεκπεραίωση της επιστροφής των προϊόντων σας και κατά συνέπεια των χρημάτων, σας προτείνουμε να επιλέξετε την Γενική Ταχυδρομική, εταιρεία courier με την οποία συνεργαζόμαστε και να επιστρέψετε το προϊόν με δική μας χρέωση (δηλ χρέωση παραλήπτη) στον κωδικό 141856ak

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και θα σας αφαιρεθούν από το ποσόν της επιστροφής χρημάτων σας, όταν παραλάβουμε το πακέτο σας. Η κάλυψη του κόστους επιστροφής είναι:
- Για την Ελλάδα 5,00€
- Για την Κύπρο 12,00€

Διαδικασία Επιστροφής

Βήμα 1: Καλέστε μας στο τηλ 2108028400 εργάσιμες ημέρες και ώρες ώστε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας και να εγκριθεί άμεσα το αίτημα σας, αναφέροντας μας τον αριθμό παραγγελίας σας πχ Παραγγελία 2315. Εναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε email στο sales@onlinesis.gr με θέμα Αίτημα επιστροφής χρημάτων και θα επικοινωνήσει μαζί σας συνεργάτης μας. Ενδεικτικά στο email σας μπορείτε να καταχωρήσετε τα παρακάτω στοιχεία:

Θέμα: Αίτημα επιστροφής χρημάτων
Παρακαλώ όπως μου εγκρίνετε το αίτημα για την επιστροφή χρημάτων του παρακάτω προϊόντος το οποίο αγόρασα από το eshop σας onlinesis.gr
Αρ. Παραγγελίας: 2315
Προϊόν που δεν θέλω: Tamaris 24433-23 020 -  Νούμερο 37
Πλήρωσα την παραγγελία μου: Με Αντικαταβολή ή Με Πιστωτική κάρτα ή Με κατάθεση ή Με Paypal
Ονοματεπώνυμο: Μαρία Αναγνώστου
Κινητό Τηλ: 69xxxxxxxx
Παρακαλώ για δικές σας ενέργειες.

Βήμα 2: Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε στο πακέτο που παραλάβατε.

Βήμα 3: Καλέστε την εταιρεία ταχυμεταφορών και κανονίστε την ημέρα παραλαβής του πακέτου.
Σας προτείνουμε την Γενική Ταχυδρομική ώστε να επιστρέψετε το προϊόν με δική μας χρέωση (δηλ χρέωση παραλήπτη) στον κωδικό 141856ak. Η κάλυψη του κόστους επιστροφής του προϊόντος θα αφαιρεθεί από το ποσόν επιστροφής χρημάτων σας, όταν παραλάβουμε το πακέτο σας.
Βρείτε τα τηλέφωνα της Γενικής Ταχυδρομικής εδώ: www.taxydromiki.com/office-network

Βήμα 4: Συσκευάστε το προϊόν/τα προς επιστροφή σύμφωνα με τις οδηγίες, μέσα σε πλαστική σακούλα – φάκελο συσκευασίας την οποία μπορείτε να ζητήσετε από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Εσωκλείσετε μέσα στο πακέτο το έντυπο επιστροφής συμπληρωμένο και την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς. (Χωρίς την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση απώλειας θα σας στείλουμε πιστωτικό για μελλοντική αγορά)

Εάν επιλέξετε κάποια άλλη μεταφορική εταιρεία θα πρέπει να αποστείλετε το προϊόν με δικά σας έξοδα και ευθύνη στην ακόλουθη διεύθυνση:

Διεύθυνση καταστήματος (παραλήπτης)
K.ΠΕΝΤΑΥΡΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ
Μητροπόλεως 17 Μαρούσι, Αθήνα 15124 Ελλάδα
Τηλ 2108028400
Onlinesis.gr

Να σημειωθεί ότι δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές με ΕΛΤΑ. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη, καθώς επίσης και το κόστος επιστροφής. Γι’ αυτό και πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του. Μην ξεχάσετε να εσωκλείσετε μέσα στο πακέτο την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς και το έντυπο επιστροφής συμπληρωμένο.

Εάν επιλέξετε κάποια άλλη μεταφορική εταιρεία πέραν της Γενικής Ταχυδρομικής, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε, καθώς και την περίπτωση αδυναμίας παράδοσης του δέματος στον χώρο μας για οποιοδήποτε λόγο.

Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή του προϊόντος/ων σας και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και είναι συσκευασμένο σύμφωνα με τις οδηγίες, θα σας γίνει η επιστροφή των χρημάτων η οποία ολοκληρώνεται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν/τα, αν και συνήθως φροντίζουμε η επιστροφή χρημάτων να είναι πολύ πιο άμεση.

Σε περίοδο εκπτώσεων η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην τιμή που αγόρασε ο πελάτης το προϊόν.

Αν η πληρωμή σας έχει πραγματοποιηθεί με Αντικαταβολή θα πρέπει να μας δηλώσετε τον IBAN λογαριασμό τραπέζης και το όνομα της τράπεζας σας στο έντυπο επιστροφής ώστε να σας καταθέσουμε τα χρήματα ενώ εάν η πληρωμή σας έχει πραγματοποιηθεί με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα ή μέσω Κατάθεσης ή μέσω Paypal, τότε η επιστροφή χρημάτων γίνεται με την ίδια μέθοδο.


6. Πιστωτικό -
Δωροκάρτα (Κόστος: 0,00€)
Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, μπορούμε να σας στείλουμε πιστωτικό για μελλοντική αγορά. Αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί θα σας αποστείλουμε με email μια “Δωροκάρτα” που θα αντιστοιχεί στο  συνολικό ποσό των προϊόντων που επιστρέψατε. Η Δωροκάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μελλοντική σας αγορά εντός 365 ημερών και περισσότερες από μια φορές μέχρι εξαντλήσεως της αξίας της. Κατά την ολοκλήρωση της μελλοντικής σας παραγγελίας αρκεί να εισάγετε τον κωδικό της Δωροκάρτας σας στο αντίστοιχο πεδίο “Προσθήκη Δωροκάρτας”


Στοιχεία Επικοινωνίας

Τηλέφωνο: 2108028400

Email: sales@onlinesis.gr

Filters
Sort
display